جاویدکالا
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پرسش‌های متداول

  • میتوانم سفارشم را بصورت اقساطی ( اعتباری ) پرداخت کنم؟

در حال حاضر امکان فروش اقساطی در سایت وجود ندارد.

 

  • چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟

شما مستوانید قبل از خروج کالا از انبار با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید.

 

  • امکان پیگیری سفارش از طریق سایت وجود دارد ؟

با ورود به پروفایل خود از مراحل ارسال سفارش مطلع شوید.

 

  • چطور میتوانم فاکتور سفارش را دریافت کنم؟

با ورود به صفحه “سفارش های من و  انتخاب گزینه ی  “جزییات” سفارش مورد نظر و سپس انتخاب گزینه ی“مشاهده فاکتور”تصویر فاکتور مهر و امضاء شده را دریافت کنید.

 

  • رمز عبور خود را فراموش کردم، چطور میتوانم از طریق نسخه وب رمز خود را بازیابی کنم؟

با کلیک روی گزینه (رمز عبور را فراموش کرده اید) رمز جدید به ایمیلی که در هنگام ثبت نام ثبت کرده اید ارسال میشود.

 

  • می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

خیر، فقط برای کالاهای موجود در انبار امکان ثبت خرید وجود دارد.

 

  • چطور نظر خود را برای کالای خریداری شده ثبت کنم ؟

با ورود به صفحه “سفارش های من و  انتخاب گزینه ی  “جزییات” سفارش مورد نظر را انتخاب کنید و سپس با زدن گزینه ی”ثبت نظر” نظر خود را ثبت کنید. توجه کنید فقط در صورت ثبت نظر برای کالای خریداری شده و در صورت تایید آن به شما امتیاز تعلق میگیرد.

 

  • کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟

امکان اعلام زمان دقیق برای موجود شدن کالاهای ناموجود وجود ندارد.

 

  • چطور میتوانم مشخصات کاربری و ایمیل خود را ویرایش کنم؟

با وارد کردن ایمیل (یا شماره ی همراه ) وارد حساب کاربری خود شوید.

روی گزینه “پروفایل ” کلیک کرده و در صفحه‏” اطلاعات شخصی” روی “ویرایش اطلاعات شخصی ” کلیک کنید.

 

  • چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟

در وب سایت روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید. میتوانید با استفاده از شماره موبایل ثبت نام خود را انجام دهید. (کد فعال سازی برایتان پیامک میشود .) بعد از وارد نمودن کد فعالسازی ، ثبت نام انجام می شود. سپس روی گزینه تکمیل اطلاعات کلیک و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.

 

  • چگونه یک کلمه عبور امن ایجاد کنیم ؟

یکی از راه‌هایی که از نفوذ هکرها و مجرمان سایبری به حساب‌های کاربری و حریم شخصی شما جلوگیری می‌کند، ساخت و استفاده از یک گذرواژه قوی و غیرقابل حدس است.

 

  • می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله، در صورت وجود مشکل ثبت کالا برای کاربر امکان ثبت سفارش تلفنی با هماهنگی پشتیبان سایت وجود دارد.

 

  • در صورت فراموشی امکان بازیابی رمز عبور وجود دارد؟

روی گزینه “رمز عبور را فراموش کردید؟” کلیک کنید. جهت یادآوری کلمه ی عبور ایمیل یا شماره موبایل خود را وارد نمایید. پس از دریافت پیامک و یا  لینک بازیابی می توانید رمز عبور جدید وارد نمایید.

 

  • شرایط و هزینه ارسال کالاهای بزرگ و سنگین، فوق سنگین در تهران و حومه چیست؟

هزینه ارسال کالا متغیر است و بسته به وزن و ماهیت کالا و مسافت محاسبه می شود.

 

  • امکان تغییر آدرس پس از ثبت سفارش وجود دارد؟

بله با مراجعه به پروفایل خود میتوانید آدرس را ویرایش کنید.

 

  • امکان دسترسی به سفارشات قبلی از سایت وجود دارد؟

سوابق سفارشات قبلی شما در پروفالتان قابل مشاهده است.

 

  • امکان برقراری تماس تلفنی با تیم پشتیبان وجود دارد؟

شماره تلفنهای پشتیبان سایت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات کاربران گرامی هستند.

  • شماره تلفن: ۰۲۱۳۳۱۳۱۰۰۵ – ۰۲۱۳۳۱۲۴۰۶۳
  • شماره همراه: ۰۹۰۴۶۰۸۴۴۲۰