وبلاگ جاوید کالا
0

معرفی بهترین مارک غذاساز

معرفی بهترین مارک غذاساز
بازدید 442

امروزه در بسیاری از منازل غذاساز وجود دارد. این وسیله برقی بی نظیر بسیاری از کارهای آشپزی و پخت و پز را آسان کرده است و توانسته جایگاهی ویژگی در آشپزخانه برای خود بسازد، به جرات می توان گفت شما با داشتن غذاساز یک آشپزخانه سیار را دارید،که درست کردن غذا با این وسیله بسیار لذت بخش است. غذاساز عمل مخلوط کردن، پوره کردن و هم زدن را به سادگی و در مدت زمان کوتاهی انجام می دهد. اگر شما هم خواهان یک غذاساز خوب هستید باید در مرحله ابتدای شناخت کاملی در مورد نحوه و عملکرد آن داشته که برای دسترسی به این موضوع وارد سایت جاویدکالا شده و اطلاعات خود را کامل کنید.

حال در زمان خرید تمامی متقاضیان به این فکر می کنند که بهترین مارک غذاساز کدام است؟ این سردرگمی به دلیل تنوع و نداشتن اطلاعات در مورد نحوه و عملکرد غذاساز است، در این مقاله ما تصمیم گرفته ایم به معرفی بهترین مارک غذاساز بپردازیم. پس با ما همراه باشید و فرصت را از دست ندهید.

بهترین غذاساز باید مولفه های زیر را داشته باشد تا جزء برترین ها و پرفروش ترین ها به شمار آید.

یکی از این مولفه ها جنس غذاساز و یا جنس بدنه آن است، که نکته بسیار مهمی در زمان خرید به شمار می آید. شرکت های تولید کننده، غذاسازها را از جنس های مختلفی مانند فلز، پلاستیک و فولاد ضد زنگ ساخته و عرضه کرده اند.ویژگی بعدی توان غذاساز به شمار می آید، که سرعت محصول تحت تاثیر آن است. بالا بودن توان به موتور کمک می کند و اجازه نمی دهد به آن فشار بیاید. مناسبت ترین توان برای این دستگاه بین 750 تا 1100 وات است.

معرفی بهترین مارک غذاساز

غذاسازی که به شما اجازه بدهد سرعت را برمبنای نیاز تنظیم کنید، جزء بهترین ها خواهد بود. زیرا کارهای انجام شده با غذاساز متفاوت است و این مزیت تنظیم سرعت باعث می شود شما به راحتی مواد اولیه خوراک را آماده کنید.

تا به اینجا متوجه شدیم که کاربرد اصلی این محصول خرد کردن و برش دادن است، عمل خوردن کردن و برش دادن با تیغه ها انجام خواهد شد. پس غذاسازی را تهیه کنید که تیغه آن ضد زنگ، تیز و قابل شست و شو باشد.میکروسوییچ، چند کاره بودن، طول سیم و لغزش و صدا نیز از دیگر مولفه های هستند که در زمان خرید باید به آن ها توجه کرد. با مطالب بالا خواهید فهمید بهترین مارک غذاساز کدام است؟.

با ما همراه باشید تا چند مدل از بهترین مارک غذاساز را مرور کنیم.

کدام برند جزء بهترین مارک غذاساز

یکی از بهترین مارک غذاساز فیلیپس است، این برند هلندی با مزیت ها و کاربردهای که دارد توانسته جزء برترین ها به شمار آید. غذاساز فیلیپس دارای مدل های بسیاری است. یکی از این مدل ها HR7778 است که جزء پرفروش ترین ها به شمار می آید. قابلیت های بی نظیر این نوع غذاساز فیلیپس در نگاه اول ظاهر بسیار شیک و مدرن است، اما برای اینکه ما بهترین مارک غذاساز را خریداری کنیم باید دیگر قابلیت های آن را نیز در نظر بگیریم تا بعدها از خرید خود پشیمان نشویم. تنظیم دستگاه به وسیله یک پیچ بر روی بدنه امکان پذیر است، شما با این پیچ قدرت و سرعت دستگاه را می توانید به دلخواه تنظیم کنید. حال اگر شما قطعه های دستگاه را اشتباهی نصب کنید چه اتفاقی خواهد افتاد؟ این برند از غذاساز فیلیپس به گونه ای طراحی شده که در زمان نصب اشتباه به هیچ عنوان روشن نخواهد شد. این طراحی ایمنی غذاساز را بالا خواهد برد.

مدل HR7778 از قسمت های مختلف شکل گرفته است؛ تیغه خرد کن، برش زن، آبمیوه گیری، ظرف مخلوط کن و دیسک های رنده هر یک از این قسمت ها در جایگاه خود جزء بی نظیرترین ها هستند، که در مطالب پایین در مورد آن ها خواهیم گفت:

تیغه خردکن برقی این غذا ساز از جنس استیل و ضد زنگ بوده است، که قطعات مواد اولیه را به شکل های مساوی خرد و تقسیم می کند. شما می توانید از پره همزن دو گانه سس و خمیرهای سبک را نیز تهیه کنید. غذاساز فیلیپس با قدرتی که دارد می تواند میوه های بسیاری را مانند سیب که بافتی خشک دارند را آب بگیرد. شما برای تمیز کردن غذاساز فیلیپش می توانید از کاردک استفاده کنید. محافظ فیلیپس مدل HR7778 به گونه ای است که شما به راحتی می توانید تیغه ها و دیسک ها را در آن جای دهید و همین امر در کنار محافظت ظاهر زیبایی به دستگاه داده است. با این توضیحات به نظر شما فیلیپس جزء بهترین مارک غذاساز است. به جرات می توان گفت بله چون این دستگاه با این قابلیت های بی نظیر جزء کم صداترین غذاسازها است، پایه های ضد لرزش محصول در هنگام کارکردن از جا به جایی و حرکت آن جلوگیری می کند.

معرفی بهترین مارک غذاساز

محصول دیگر از بهترین مارک غذاساز براون است، این غذاساز نیز مانند دیگر محصولات دارای مدل های بسیاری است. ما ویژگی ها و قابلیت های مدل FP3020 را بررسی خواهیم کرد. این غذاساز محصولی آلمانی با تیغه های استیل که قابلیت خردکردن مواد را دارد، سرعت این غذاساز قابل کنترل و تنظیم است، تمامی قطعات از هم جدا خواهند شد. توان مصرفی بروان FP3020 600 وات است. از دیگر ویژگی این محصول کم صدا بودن است که بسیار مورد توجه کاربران قرار خواهد گرفت. در قابلیت ها انواع رنده های کوچک و بزرگ، تیغه خمیر زن است که هر کدام کاربردهای مختص به خود را دارند.

یکی دیگر از بهترین مارک غذاساز محصولی از ژاپن است که کنوود نام دارد. شرکت تولید کننده این محصول تصمیم گرفته با بالا بردن کیفیت غذاساز جزء برترین ها باشد و توانسته اند هدف خود را محقق سازند. مدل FDP613 توانسته با ویژگی های فوق العاده نظر بسیاری از متقاضیان را جلب نماید. ظاهر بسیار زیبا و شیک، ظرفیت ظرف خوردکن، مخلوط کنی با ظرفیت 5/1 لیتری، توان فوق العاده 1000 واتی، تنظیم سرعت در حالت های مختلف، تیغه بی نظیر از جنس استیل، امکان جداسازی قطعات، شست و شو با ظرفشویی، و مصرف بسیار پایین برق از قابلیت های غذاساز کنوود به شمار می آید.

این چند محصول از بهترین مارک غذاسازها هستند که به راحتی با مراجعه به فروشگاه جاویدکالا می توانید غذاساز مورد نیاز خود را خریداری کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *