وبلاگ جاوید کالا
0

معرفی بخاری بدون دودکش پلار

معرفی بخاری بدون دودکش پلار
بازدید 913

امروز در خدمت شما عزیزان هستیم با معرفی بخاری بدون دودکش پلار.

بخاری از وسایل ضروری هر خانه در فصول سرد سال است. یک بخاری خوب و با کیفیت علاوه بر تولید گرما باید سلامت افراد را حفظ کند. بخاری بدون دودکش پلار این امکان را برای شما فراهم می سازد که با توجه به طراحی و ابعاد خانه خود بخاری را در مکان مورد نظر خود به راحتی قرار دهید. بدنه ی  محصولات پلار از ورقه های فولادی لعاب شده ایجاد شده اند، که زمان داغ کردن بوی نامطبوعی ایجاد نمی کنند. شرکت پلار برای تضمین حفظ سلامتی کاربران، بخاری بدون دودکش خود را طوری طراحی کرده است که با کاهش اکسیژن محیط به کمتر از ۱۸ درصد بخاری بصورت خودکار خاموش می شود و گاز ورودی به بخاری قطع می شود‌.

شرکت پلار با بیش از نیم قرن تجربه در ساخت انواع بخاری یکی از بهترین و با تجربه ترین شرکت ها در این زمینه است.شرکت پلار محصولاتی با بالاترین کیفیت و امنیت را تولید می کند و در اختیار مشتریان قرار می دهد.حال که با بخاری بدون دودکش پلار تا حدودی آشنا شدید، در ادامه مدل های مختلف این بخاری را به شما معرفی می کنیم، که بتوانید گزینه مناسب خود را انتخاب کنید. شما عزیزان می توانید مدل های مختلف  این بخاری را در سایت جاوید کالا ببینید و با قیمت مناسب خریداری کنید.

بخاری گازسوز بدون دودکش پلار ۴۵۰۰ مدل PN3

یکی از محصولات با کیفیت شرکت پلار بخاری بدون دوکش مدل PN3 است.  این بخاری که توانسته است نماد استاندارد ملی را کسب کند، به فن آوری جلوگیری از اتلاف انرژی از بازده حرارتی بالا مجهز است، که موجب صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. انتقال حرارت در این مدل به صورت تشعشعی است که راندمان ناخالصی نزدیک به صد درصد دارد. همانطور که قبلن هم عنوان شد یکی از بهترین ویژگی های بخاری بدون دوکش پلار سنسور تشخیص میزان اکسیژن محیط است، که مدل PN3 هم به این عملکرد مجهز شده است. از دیگر ویژگی های این محصول می توان تنظیم فشار گاز ورودی،سیستم تنظیم ارتفاع شعله، سیستم جرقه زن، مشعل استینلس را نام برد.

بخاری گازسوز بدون دودکش پلار ۴۵۰۰ مدل PN3

بخاری گاز سوز بدون دودکش پلار ۲۵۰۰ مدل K10

بخاری بدون دودکش پلار مدل k10 یکی از با کیفیت ترین محصولات شرکت پلار است، که در رده بخاری های بدون دودکش و دیواری قرار دارد. شما می توانید بخاری پلار مدل K10 را در هر مکانی استفاده کنید. این بخاری با گاز شهری و گاز کپسولی قابل استفاده است. قدرت حرارتی این بخاری ۲۵۰۰ کیلو کالری بر ساعت است.این بخاری به فن آوری جلوگیری از اتلاف انرژی از بازده حرارتی بالا مجهز است، که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی شما می شود. این مدل از بخاری بدون دودکش پلار دارای ابعاد کوچک و وزن کمی است که قابل استفاده در مکان های کوچک است و به راحتی قابل حمل است. این بخاری را علاوه بر قرار دادن روی زمین می توانید به دیوار وصل کنید و فضای بیشتری داشته باشید.

بخاری گازسوز بدون دودکش پلار مدل K20 

این مدل از بخاری پلار می تواند طی زمان کوتاهی ۳۰ تا ۶۰ متر مکعب را گرم کند، زیرا حجم گرماهی این محصول ۵۰۰۰ کیلو کالری در ساعت است.  این بخاری مجهز به درجه ی کنترل شعله است و این ویژگی امکان تنظیم شعله به نسبت دمای محیط را میسر می سازد. سنسور گاورنر گاز ورودی به بخاری را تنظیم می کند و زمانی که فشار گاز تغییر کند، مانع از خاموش شدن بخاری می شود.  این بخاری همچنین به سیستم کنترل اکسیژن محیط مجهز است و زمانی که گاز مونو اکسید کربن نتواند از بخاری خارج شود و اکسیژن آن کاهش یابد به صورت خودکار  بخاری را خاموش می کند. این بخاری قابل استفاده با گاز شهری و گاز کپسولی است. این بخاری دارای ۱۲.۵ کیلوگرم وزن، ۵۳ سانتی متر طول، ۲۶ سانتی متر عرض و ۶۲ سانتی متر ارتفاع است.

بخاری گازسوز بدون دودکش پلار مدل KN20 

در اینجا می خواهیم بخاری کوچک با راندمان بالا را به شما عزیزان معرفی کنیم. بخاری پلار مدل KN20 محصولی با کیفیت از شرکت پلار است، که برای مکان هایی که گردش هوا در آن آزاد است انتخاب مناسبی است. وزن این محصول ۸.۶ کیلو گرم است و در ابعاد ۶۲×۲۶×۵۳ سانتی متر طراحی شده است. این بخاری به دلیل وزن پایین و ابعاد کوچک قابل استفاده به صورت دیواری نیز هست. در پشت این بخاری هیچ لوله ای تعبیه نشده بنابراین بعد از نصب به صورت دیواری خیلی جلو نمی آید و فضا را اشغال نمی کند. این محصول از گاز شهری استفاده می کند. این بخاری مجهز به سیستم ODS است که میزان اکسیژن محیط را کنترل می کند و در صورت پایین بودن اکسیژن محیط به طور خودکار بخاری را خاموش می کند. از دیگر امکانات این محصول می توان سیستم نظارت بر شعله و گاورنر تنظیم فشار گاز را نام برد. یکی از نقاط قوت این بخاری راندمان ۹۹ درصدی آن است و با توجه به ابعادی که دارد به خوبی محیط را گرم می کند.

بخاری گازسوز بدون دودکش پلار مدل KN20 

شرکت پلار، پره های انتقال گرمای این بخاری را به گونه ای طراحی کرده است تا جریان های گردابی هوای گرم به خوبی تشکیل شود و گرما با سرعت بیشتری  انتقال داده شود.جنس بدنه این بخاری از آلیاژ باکیفیتی ساخته شده است و همین امر باعث می شود طول عمر بالایی داشته باشد و در اثر دمای زیاد دچار فرسایش  نشود و جنس مشعل آن از استیل ضد زنگ است.بخاری هایی که معرفی شد بدون دودکش هستند، بنابر این حین استفاده از آنها باید به موارد بیشتری نظارت کرد، هر چند که شرکت پلار تمهیدات امنیتی را برای محصولات خود در نظر گرفته است تا خطری کاربران را تهدید نکند.

محصولات معرفی شده را می توانید با قیمت مناسب و کیفیت بالا از فروشگاه لوازم خانگی جاویدکالا خریداری کنید. فروشگاه جاویدکالا از بهترین و معتبر ترین سایت های لوازم خانگی است که فرآیند خرید را برای مشتریان تسهیل می دهد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *