وبلاگ جاوید کالا
0

معرفی معایب سینک گرانیتی

معرفی معایب سینک گرانیتی
بازدید 2353

معایب سینک گرانیتی شامل چه مواردی می شود؟

گرانیت یکی از سخت ترین مواد موجود در سطح زمین است که در عین حال ظاهر بسیار زیبایی دارد و امروزه از این ماده برای ساخت وسایل زیادی از جمله سینک ظرفشویی بهره می برند. همانطور که می دانید سینک های ظرفشویی در انواع مختلفی از جمله سینک شیشه ای، استیل، سینک گرانیتی و… ساخته می شوند. از میان این موارد به معرفی سینک گرانیتی و به ویژه معایب سینک گرانیتی می پردازیم. با توجه به این موضوع که اعضای خانواده به ویژه خانم ها در طول روز بارها و بارها با سینک ظرفشویی در تماس هستند و سروکار دارند پس شناختن ویژگی های آن مهم و ضروری است. معایب سینک گرانیتی و مزایای آن از جمله مواردی هستند که در این مقاله به شرح آن می پردازیم.

در این مقاله می خوانید :

معایب سینک گرانیتی کدامند؟

سینک گرانیتی چه مزایایی دارد؟

سینک گرانیتی را از کجا تهیه کنیم؟

اگر بخواهیم معایب سینک گرانیتی را مورد بررسی قرار دهیم بدون شک تعداد معایب سینک گرانیتی از مزایای آن کمتر است. اگر از میان سینک های ظرفشویی سینک گرانیتی را انتخاب کردید باید مواردی را رعایت کنید که معایب سینک گرانیتی به حداقل برسد. در زمان نصب این محصول باید کار را به یک نصاب حرفه ای و کار بلد بسپارید تا مناسب ترین جایگذاری را انجام دهد و این خود سبب بالاتر بودن هزینه ی نصب این سینک ها نسبت به بقیه ی سینک های موجود در بازار می باشد. جنس سخت گرانیت باعث می شود که مقاومت آن بسیار بالا باشد لذا از دیگر معایب سینک گرانیتی می توان به این مورد اشاره کرد که با برخود وسایل شکستنی و ظروف آشپزخانه احتمال شکستن و آسیب دیدن آن ها بالا می باشد پس باید در زمان شستشو بسیار به این مورد دقت کنیم. گرچه نمی توان گفت این تنها از معایب سینک گرانیتی به شمار می رود زیرا در برخورد ظروف شکستنی با سایر سینک ها از جمله سینک های استیل نیز امکان شکستن ظرف ها وجود دارد.

معرفی معایب سینک گرانیتی

پس بهتر است در هر حالت هنگام شستن آنها دقت لازم را به عمل آوریم. یکی از معایب سینک گرانیتی که ناشی از سخت بودن جنس ماده ی آن است نداشتن جای شیر برای بعضی از این سینک ها است. در برخی موارد برای نصب شیر باید سینک را سوراخ کرد و ممکن است باعث شکستن سینک شود. در نتیجه بهترین کار این است که شیر آب را بر روی کابینت جایگذاری کنیم. برای کاهش معایب سینک گرانیتی بهتر است که پس از تحقیق کامل نمونه ی اصل و با کیفیت آن را خرایداری کنیم. زیرا، در بسیاری از موارد که جنس ماده تقلبی می باشد پس از گذشت زمان کوتاهی سینک ما دچار تغییر رنگ می شود. اگر با افرادی که تجربه ی خرید این محصول را داشته اند گفتگو کنیم به مواردی برخورد می کنیم که دانستن آن ها برای اطمینان هر چه بیشتر در خرید این سینک ها ضروری است. برای نمونه تجربه ی لب پریدگی در اثر برخورد وسایلی نظیر قابلمه و ظروف دیگر هنگام شستشو تجربه ی بدی است. زیرا، متاسفانه لب پریدگی از معایب سینگ گرانیتی است که قابل ترمیم نیست و آن را نیازمند مراقبت هرچه بیشتر می کند. البته برند های زیادی این محصول را تولید و سطح بازار عرضه می کنند که با توجه به کیفیت محصولات آن ها و آگاهی لازم هنگام خرید می توان به انتخاب بهترین گزینه پرداخت.

مزایای سینک گرانیتی

هنگام بررسی معایب سینک گرانیتی باید مزایای آن را نیز به خوبی بدانیم تا با اطمینان کامل به انتخاب و خرید محصول مورد نظر بپردازیم. از مزایای سینک گرانیتی مقاومت بسیار زیاد این سینک ها است که باعث تحمل ضربه توسط آن می شود. در سینک های گرانیتی تحمل حرارت بسیار بالا است که وجه تمایز آن نسبت به سایر سینک ها به شمار می رود. البته لازم به ذکر است گرچه مقاومت این سینک ظرفشویی نسبت به حرارت بسیار بالا است اما بهتر است ظروف بسیار داغ را بر روی سینک گرانیتی قرار ندهیم تا احتمال کمی هم که برای آسیب دیدگی آن در نظر گرفته می شود به صفر برسد. سینک گرانیتی نسبت به خط و خش بسیار مقاوم است، مگر ضربه ی وارد شده بسیار محکم باشد. در غیر این صورت هیج خط و خشی بر اثر ضربه بر روی آن باقی نمی ماند که این نیز به میزان تراکم مواد سازنده ی آن و میزان کیفت آن بستگی دارد. از ویژگی های منحصر به فرد و قابل توجه سینک های گرافیتی تنوع رنگ آن ها است که با توجه به فضای آشپزخانه می توان بهترین گزینه را انتخاب کرد. این سینک ها با طراحی های جذاب و بسیار شیک تولید و عرضه می شود و در صورت استفاده فضای آشپزخانه را بسیار چشم نواز می کنند. سینک گرانیتی رابطه خوبی با لکه های ماندگار ندارد و می توان گفت برخلاف سایر سینک های ظرفشویی تقریبا هیچ ردی از لکه بر روی آن باقی نمی ماند. در ادامه باید گفت نظافت سینک های گرانیتی بسیار آسان است و این کار استفاده کنندگان را بسیار ساده نمونده است.

معرفی معایب سینک گرانیتی

تهیه سینک گرانیتی

برای تهیه سینک گرانیتی و نیز سایر محصولات خانگی امروزه سایت های اینترنتی بسیاری وجود دارند که خرید و تهیه ی آن را برای ما بسیار آسان نموده است. یکی از این سایت ها سایت جاوید کالا است که با مراجعه به آن می توانید با اطمینان کامل از کیفیت و ارائه ی خدمات و نیز با صرفه جویی در زمان به تهیه ی محصول مورد نظر خود بپردازید.

جمع بندی

همانطور که در بالا ذکر شد امروزه از جمله موادی که از آن برای ساخت سینک ظرفشویی استفاده می کنند با توجه به مقاومت بالا و سایر مزایای آن گرانیت یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین موادی که است مورد استفاده قرار می گیرد. اگر هنگام خرید با آگاهی کامل به انتخاب گزینه ی مورد نظر خود بپردازیم و به تمام موارد ایمنی که در محافظت از این محصول مهم تلقی می شود دقت کافی داشته باشیم می توانیم به نتیجه ی دلخواه برسیم. شما با مراجعه به فروشگاه جاویدکالا می توانید سینک های گرانیتی را در طرح ها و رنگ های مختلف به آسانی تهیه کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *