وبلاگ جاوید کالا
0

معرفی جاروبرقی های ال جی LG

جاروبرقی ال جی
بازدید 2347

معرفی جاروبرقی ال جی

در این مقاله می خواهیم به شرح جاروبرقی ال جی و امکانات و کاربرد آن بپردازیم.

آیا تا به حال وسیله ای برقی با برند ال جی خریداری کرده اید؟ از کارایی و کیفیت آن رضایت داشتید؟ چند سال از جارو برقی خود استفاده کردید؟

ال جی نامی معتبر و آشنا در زمینه تولید لوازم برقی می باشد که سال هاست امتحان خود را در میان سایر برند ها پس داده است.ال جی طراح و تولید کننده انواع لوازم برقی می باشد که از کیفیت و متریالی درجه یک تولید شده اند.

کیفیت جاروبرقی ال جی

جارو برقی ال جی طراحی ظریف و منحصر به فردی دارد که از به روز ترین و مدرن ترین طرح های روز دنیا بهره برده است.موتور جاروبرقی ال جی که قسمت مهم دستگاه می باشد دارای کارایی و کیفیتی عالی است. قدرت موتور و میزان مکش آن زبانزد خاص و عام است.با رسیدگی و تمیز نگه داشتن موتور جاروبرقی هیچ خدشه و آسیبی به آن وارد نمی شود، چه جاروبرقی پاکتی و چه بدون پاکت اگر ماه ها به قسمت مخزن آشغال مراجعه نکنید و آن را تمیز نکنید امکان دارد موتور دستگاه آسیب ببیند.پاک کردن محفظه آشغال و موتور جاروبرقی ال جی بسیار آسان می باشد زیرا طراحی کاربردی دارد و پس از تمیز نمودن متوجه افزایش قدرت و قابلیت پاک نمودن هر گونه سطوح را مشاهده خواهید کرد.

جاروبرقی ال جی

بررسی مدل های جاروبرقی ال جی

همان گونه که می دانید برند ال جی با تولید متنوع ترین محصولات توانسته اعتبار حرفه ای خود را حفظ کند. مشتریان می توانند برای خرید این کالا ها و انواع مدل های آن به سایت جاویدکالا رجوع کنند.

جاروبرقی ال جی بدون پاکت:

این مدل های جارو برقی ال جی توانایی زدودن آلودگی در مکان های سخت منزل را دارد و از موتوری حرفه ای بهره مند است. ابزار های همراه این جاروبرقی تخلیه خاک و آشغال ها را آسان تر نموده است. حرکت این مدل جارو برقی ال جی بر روی انواع سطوح مثل سرامیک، پارکت و… امکان پذیر است و حتی توانایی پاک کردن کرکره ها، پشت پنجره ها، پرده ها، قرنیز و… را دارد.

جاروبرقی بدون پاکت ال جی دارای توانایی هایی چون:

  • مخزن تجمع زباله
  • فشرده ساز زباله
  • قدرت مکش دو گانه
  • فیلتر هپا

و… می باشد.

جارو برقی ال جی Robo sense:

این مدل جاروبرقی ال جی بسیار جدید بوده و کارایی خاصی دارد، از جمله کارایی آن می توان به دنبال کردن خودکار کاربر اشاره کرد. Robo sense  با قدرت موتور ۲۰۰۰ وات می تواند با فاصله ای حدود ۱۰۰ سانتی متر از کاربر بایستد و قدرت خود را به رخ بکشد.مخزن آن گنجایش ۱.۲ لیتر دارد و تخلیه مخزن این مدل جاروبرقی آسان و بهداشتی است. فیلتر خروجی آن هپا ۱۳ و کربن اکتیو در این دستگاه تعبیه شده است.سیستم خودکار تعقیب و قابلیت فشرده سازی زباله از دیگر امکانات آن می باشد.جاروبرقی ال جی در طرح ها و رنگ های مخصوص و شیکی عرضه می شود که مدل Robo sense در رنگ مشکی و قرمز متالیک به فروش می رسد.میزان صدای خروجی دستگاه ۷۷ دسیبل و سیم خروجی آن ۸ متر است که جا به جایی را آسان تر می کند.دکمه های کنترلی دستگاه روی دسته آلومینیومی آن طراحی شده است.

جاروبرقی ال جی

جاروبرقی پاکتی ال جی:

نسل جاروبرقی های پاکتی از اصیل ترین ها است که موتوری پر قدرت آن را هدایت می کند. فناوری به کار رفته در این نوع جاروبرقی ها همواره به روز شده و از متدهای جهانی پیروی می کند.جاروبرقی ال جی پاکتی با موتور اینورتر هوشمند Smart Inverter Motor™ 2.0  و قدرت موتور ۲۰۰۰ تا ۲۴۰۰ وات و بیشتر در بازار عرضه می شود.فیلتر به کار رفته در این دستگاه ضد آلرژی و هپا ۱۴ است.دسته جاروبرقی ال جی ارگونومیک بوده و قابلیت تغییر سایز دارد. مخزن دستگاه جاروبرقی نیز ظرفیتی ۴ لیتری دارد. صدای دستگاه بسیار آرام و کم صدا می باشد.

قیمت جاروبرقی ال جی

برای اطلاع از قیمت جاروبرقی ال جی می توانید به فروشگاه جاویدکالا رجوع کنید و از مشاهده انواع جاروبرقی لذت برده و مدل های آن را مقایسه کنید.قیمت های درج شده در فروشگاه جاویدکالا هر روز به روز می شود زیرا نمی توان قیمت جاروبرقی ال جی را به صورت دقیق و ثابت اعلام کرد.نوسانات ارز و بی ثباتی بازار همگی در قیمت جاروبرقی ال جی اثر گذار است. اما لازم به ذکر است که این برند برای هر سلیقه و بودجه ای جاروبرقی مناسب تولید کرده است.قیمت های اعلام شده در فروشگاه جاویدکالا قیمتی رقابتی با سایر فروشگاه های اینترنتی لوازم خانگی می باشد.

بهترین مدل جاروبرقی

جاروبرقی یک وسیله جدا نشدنی از وسایل منزل است و انتخاب بهترین و کاربردی ترین مدل سخت بوده و نیاز به تحقیق و جست و جو میان برند های مختلف را دارد.زمانی که منزل پر از گرد و خاک و زباله باشد و یک جاروبرقی بی کیفیت نتواند از پس تمیزی آن بر بیاید این زمان است که وجود یک جاروبرقی ال جی بسیار حس می شود.حتما لازم نیست به سراغ جاروبرقی های گران خارجی بروید زیرا ال جی درجه یک ترین محصولات را برای شما آماده کرده است. اکثر افراد نیز این فکر را می کنند که با هزینه های گزاف محصولی بهتر به دست می آورند اما این گونه نیست.

جاروبرقی ال جی

اصالت کالا

به هنگام خرید جاروبرقی ال جی حتما به اعتبار فروشگاه و گواهی اصالت جاروبرقی بسیار دقت کنید زیرا سودجویان زیادی با پخش محصول تقلبی تصمیم به خراب نمودن اعتبار شرکت ال جی دارند.علاوه بر گواهی اصالت کالا ضمانت نامه و گارانتی جارو برقی نیز مهم می باشد زیرا در صورت پیشامد مشکل و خرابی محصول می توانید از خدمات گارانتی آن استفاده کنید. نمایندگی های معتبری که خدمات پس از فروش را ارائه می دهند در سراسر کشور مشغول فعالیت هستند و هر گونه ایراد در جاروبرقی ال جی را رفع می کنند.ال جی با سال ها توان و تجربه تولید لوازم برقی خانگی ، خدمات پس از فروش مفیدی را برای مشتریان فراهم نموده است.

محصولات مرتبط

جاروبرقی سطلی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *