وبلاگ جاوید کالا
0

معرفی بهترین مارک های چرخ گوشت در بازار

بازدید 951

معرفی بهترین مارک چرخ گوشت

اگر شما هم عاشق کباب سوسیس و… هستید، خرید چرخ گوشت برای شما یکی از واجبات است. شما توسط چرخ گوشت میتوانید به صورت ارگانیک و به راحتی گوشت را چرخ کنید. قبل از معرفی بهترین مارک چرخ گوشت باید یاداوری کنم که  چرخ گوشت ها به دو دسته ی الکتریکی و دستی تقسیم می شوند. هنگام خرید چرخ گوشت باید به دوام دستگاه، تیغه ها، لوازم جانبی ،اندازه و ظرفیت چرخ گوشت توجه کنید. اگر به دنبال یک چرخ گوشت عالی برای اشپزخانه ی خود میگردید در این مقاله با معرفی بهترین مارک چرخ گوشت همراه ما باشید.

کدام چرخ گوشت را بخریم؟

چرخ گوشت یک لوازم برقی پرکاربرد است که توسط آن میتوان گوشت پرخ کرده ی بهداشتی داشته باشید. در این قسمت سعی کردیم به معرفی بهترین مارک های چرخ گوشت بپردازیم تا انتخاب را برای شما اسان تر کنیم.

1- چرخ گوشت برند پارس خزر:

MG-1600P

این چرخ گوشت پارس خزر یک محصول ایرانی و فوق العاده کاربردی است که از قیمت مناسبی برخوردار است. توانی معادل با 1000 وات دارد و خروجی آن 1200 گرم در دقیقه است. سیستم چرخش معکوس و سوسیس ساز از دیگر قابلیت های آن بوده و وسایل جانبی این دستگاه از لوازم خانگی پارس خزر شامل یک سینی برای جمع اوری سبزیجات و گوشت چرخ کرده می شود.

چرخ گوشت پارس خزر

مشخصات:

– دارای نشان استاندارد ملی است.

– از نگهداری شبکه گوشت یا سبزی برخوردار است.

– قابلیت جمع اوری سیم را دارد.

– محافط نگهدارنده ی سیم دارد.

– دارای پایه ضد لرزش است.

– جنس تیغه آن از فولاد است.

2- چرخ گوشت پاناسونیک:

چرخ گوشت پاناسونیک علاوه بر کیفیت، از قدرت و زیبایی بالایی برخوردار است. جنس بدنه ی آن فلزی و قطعات آن پلاستیکی است. توان قدرت موتور این دستگاه 2500 وات بوده و بر روی پایه های ضد لزرش قرار گرفته است که موجب می شود دستگاه در حین کار نلرزد. از قابلیت چرخش معکوس برخورداره بوده و این امکان را دارد که در صورت گیر کردن گوشت، مواد را تخلیه کنید. این دستگاه قادر است بیش از 65 کیلوگرم گوشت را در ساعت چرخ کند.

مشخصات:

– برخورداری از سینی بزرگ و جادار که به کار سرعت میبخشد.

– برخورداری از گلویی ایمن و استاندارد.

– دارای قطعه ی سوسیس ساز و کبه سازاست.

– محفظه ی نگهدارنده ی متعلقات دارد.

– دارای سیستم قطع کننده خودکار است.

– از قابلیت قطع کننده ی خودکار مدار الکتریکی برخوردار است.

3- چرخ گوشت مارک فوما:

چرخ گوشت های فوما محصولی پر قدرت برای چرخ کردن مقدار گوشت زیاد در کمترین زمان است. تیغه این چرخ گوشت از استیل ضد زنگ وبا مقاومت بالا ساخته شده و از قابلیت سوسیس ساز برخوردار است. موتوری با قدرت 3300 وات دارد. همچنین شما در این چرخ گوشت قادرید که اندازه ی گوشت خروجی را به سایز دلخواه خود تغیر بدید.

مشخصات:

– از سیستم سوسیس ساز و کبه ساز برخوردار است.

– تیغه ی ان از جنس استیل است.

4- چرخ گوشت مارک آوا با گیربکس فولادی:

از مزیت های این دستگاه میتوان به موتور پرقدرت آن برای چرخ گوشت اشاره کنیم. این چرخ گوشت مجهز به گیربکس با دنده های فولادی و بدنه ی فلزی است و همین امر باعث می شود که عمر زیادی داشته باشد. این دستگاه از سبد ایمنی برخوردار است و ایمنی لازم در زمان استفاده را فراهم میکند. توسط این دستگاه میتوانید گوشت هارا چرخ، قیمه و سبزیجات را خورد کنید.

مشخصات:

 – موتور قدرتمند 1000 واتی دارد.

– از گیربکس با دنده ی فولادی برخوردار است.

– تیغه ی آن از جنس استیل ضد زنگ است.

– سبد ایمنی دارد که موجب می شود دست اسیب نبیند.

5- چرخ گوشت مارک بوش:

چرخ گوشت بوش محصولی پرطرفدار از برند خارجی است که کیفیت بالایی دارد. توان آن معادل 1800 وات بوده ودر کمترین زمان مقدار زیادی گوشت چرخ میکند. تیغه ی این چرخ گوشت فولادی است و در برابر زنگ زدگی مقاوم است. توسط این چرخ گوشت میتوانید مواد مورد نیاز را در اندازه ی دلخواه چرخ کنید و با وجود قیف سوسیس ساز و کبه ساز غذاهای متنوع تهیه کنید. همچنین قابلیت چرخش معکوس دارد.

چرخ گوشت بوش

مشخصات:

– به سیستم کبه ساز و سوسیس ساز مجهز است.

– توان موتور بالایی دارد.

– دارای چرخش معکوس است.

6- چرخ گوشت مارک نانیوا:

مدل G50

چرخ گوشت نانیوا محصولی فوق العاده و با کیفیت برای چرخ کردن است. از ویژگی های این محصول میتوان به گیربکس تمام فلزی و قوی آن با طول عمر بالا اشاره کرد. تیغه ی آن استیل ضد زنگ با آلیاژ ژاپنی است. سه عدد شبکه برای خرد کردن گوشت دارد و امکان خورد کردن سبزی را به شما می دهد. با استفاده از چرخش معکوس میتوانید گوشت و سایر مواد آن را تخلیه کنید.

مشخصات:

– از محفظه ی نگهداری لوازم جانبی برخوردار است.
– محفظه ی نگهداری سیم دارد.

– پایه ی آن ضد لغزش است.

– سنسور حرارتی و جریانی موتور دارد.

– مجهز به سیستم قطع کن اتوماتیک است.

7- چرخ گوشت مارک گاستروبک:

چرخ گوشت گاستروبک یک چرخ گوشت عالی و پر قدرت خارجی بوده و برای چرخ کردن گوشت و انواع مواد غذایی طراحی شده است. جنس بدنه این دستگاه از الومنیوم است و مقاومت بالایی در برابر صدمات دارد. با قابلیت معکوس این دستگاه میتواند استخوان ها و مواد گیر کرده درون دستگاه را خارج کنید. تیغه ی این دستگاه استیل است و در سایز درشت و ریز گوشت را چرخ میکند.

مشخصات:

– تیغه ی آن استیل است.

– جنس بدنه آن الومنیومی است.

– سیستم سوسیس و ساز دارد.

– قابلیت چرخش معکوس دارد.

8- چرخ گوشت مارک مولینکس:

چرخ گوشت مولینکس با کیفیت بالا بهترین انتخاب برای شماست. در کوتاه ترین زمان بیشترین مقدار گوشت را چرخ میکند و توانی با معادل 2000 وات دارد. همچنین میتواند 2.6 گرم گوشت را در دقیقه چرخ کند و از قابلیت سوسیس ساز نیز برخوردار است.

چرخ گوشت مارک مولینکس

مشخصات:

مجهز به سیستم قطع کننده ی خودکار است.

– دارای سینی بزرگ و جادار است.

– دارای قطعه ی سوسیس ساز و کبه ساز است.

کلام آخر:

این مقاله توسط سایت جاویدکالا برای شما تهیه شده و امیدواریم بتوانیم راهنمای مناسبی برای خرید شما باشیم. مشاوران و کارشناسان سایت جاویدکالا اماده اند که شما را برای خرید محصول مورد نظر همراهی کنند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *