وبلاگ جاوید کالا
0

اتو بخار مخزن دار چیست؟

اتو بخار مخزن دار
بازدید 14646

اتو که امروزه در همه ی خانه ها وجود دارد، یکی از وسایلی است که اکثر مردم به آن نیاز دارند و در انواع مختلفی مانند اتو مخزن دار، بدون مخزن و….تولید می شود. در میان آنها برخی از اتو ها به دلیل بخار دهی بالا و سرعت عمل زیاد دارای مخزن جدا گانه هستند و اتوکشی را به کاری راحت تبدیل می کنند. به این مدل اتو بخار ، اتو مخزن دار گفته می شود. اتو های مخزن دار همانند اکثر وسایل برقی تنوع بسیار بالایی دارند و در انواع و برند های مختلف قابل دسترس قرار می گیرند. در این مقاله سعی داریم به معرفی این محصول بپردازیم برای انتخاب بهتر با ما همراه باشید.

چرا اتو مخزن دار از اتو معمولی بهتر است؟

در اتوهای مخزن دار تکنولوژی پیشرفته تری به کار رفته است و همین امر باعث شده این اتو قابلیت های بیشتری نسبت به سایر اتو ها داشته باشد. اتو بخار مخزن دار سرعت عمل شمارا بالا برده و اتوکشی را راحت تر میکند. علاوه بر این از قدرت بخار بالایی برخوردار است که در رفع چین و چروک بهتر عمل میکند. در ادامه به مقایسه این دو اتو می پردازیم.

وزن پایین اتو بخار مخزن دار:

در اتوهای مخزن دار دسته آن به صورت مجزا از مخزن قرار میگیرد. بنابراین وزن اتو کمتر می شود. همین امر به شما کمک میکند که هنگام اتوکشی خسته نشوید و قدرت بالای این اتو باعث سهولت اتوکشی می شود.

اتو بخار مخزن دار

اتو بخار ها از قابلیت و تنظیمات خودکار برخوردار هستن:

اتو بخار مخزن دار قابلیت های مختلف مانند بخاردهی پیوسته، سیستم قطع خودکار، بخاردهی عمودی، سیستم ضد چکه و… را شامل می شود، در نتیجه اتوکشی با کیفیت تری را ارائه می دهد. همچنین تنظیم دما در این اتو به صورت اتوماتیک انجام می شود و از بروز مشکلات جلو گیری میکند.

ایمنی بیشتر اتو بخار مخزن دار:

یکی از قابلیت هایی که ایمنی اتوکشی را بیشتر میکند، سیستم قطع خودکار اتوبخار مخزن دار است. در این اتوبخار به محض اینکه اتو حرکت نکند کل سیستم خاموش شده و از سوختن لباس جلوگیری می شود.

مزیت استفاده از اتو بخار مخزن دار چیست؟

از مزیت های اتوبخار مخزن دار، به طور کلی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

– اتوکشی راحت تر لباس ها

– بخار دهی بالا

– وجود مخزن آب جدا

– وزن سبک

– کارایی آسان

– اتوکشی عمودی

– بالا رفتن سرعت عمل در اتوکشی

– محافظت از پارچه

– صرفه جویی در مصرف انرژی

– گرم شدن سریع اتو

– داشتن قابلیت های خودکار

اتو بخار مخزن دار

بهترین برند اتو بخار مخزن دار کدام است؟

در مورد هیچ محصولی نمیتوان گفت کدام برند و مارکی بهتر است. بلکه شما باید با توجه به نیاز و بودجه خود بهترین خرید را برای خود انجام دهید. بهترین کار به دست اوردن اطلاعات در باره ی برند های مختلف است تا بتوانید انتخاب درست با قیمت مناسب داشته باشید. قیمت اتو بخار مخزن دار با توجه به مدل، ویژگی ها و برند آن متفاوت است و همچنین به دلیل نوسانات قیمت ثابت نمی باشد.

اتو مخزن دار فیلیپس، اتو مخزن دار بوش، اتو مخزن دار سیلتر، اتو مخزن دار تفال، اتو مخزن دار پاناسونیک، اتو مخزن دار پارس خزر، اتو مخزن دار تاروس از برند های سرشناس و محبوب بازار هستند.

هنگام خرید اتو بخار مخزن دار به چه مواردی باید توجه کنیم؟

در این بخش به مواردی اشاره خواهیم کرد که هنگام خرید اتو بخار مخزن دار باید در نظر بگیرید:

قدرت اتو بخار:

برای خرید باید به این نکته توجه کنید که قدرت اتو بخار مخزن دار حداقل 2000 وات باشد. البته نمونه های مختلفی با قدرت های متفاوت در بازار موجود است اما توصیه ما به شما این است که اتوهای مخزن دار با قدرت زیر 2000 وات را انتخاب نکنید.

وزن دستگاه:

یکی از مواردی که هنگام خرید دستگاه اتو بخار مخزن دار باید به آن توجه کنید وزن دستگاه می باشد. اگر دستگاه از وزن بالایی برخوردار باشد به مراتب کار کردن برای شما بسیار سخت تر است. هم چنین اتو بخارهایی با وزن بسیار پایین کارایی خوبی ندارند و عملکرد آنها ضعیف است. بنابراین از برند های معتبر خرید کنید تا اتوبخار مخزن دار شما تضمین کیفیت و وزن مناسب راداشته باشد.

جنس کفی اتو بخار مخزن دار:

در بازار، اتوبخار های مختلفی با جنس کفی های گوناگون مانند سرامیکی تیتانیوم استیل و …..وجود دارد. اما بهترین نوع آن کفی های استیل و تیتانیوم  است. چراکه در برابر فشار و ضربه از استحکام بالایی برخوردار هستند.

اتو بخار مخزن دار کارگاهی:

اتو بخار مخزن دار کارگاهی یکی از مناسب ترین انواع اتو برای کارگاه های تولیدی و مزون ها است. چرا که اغلب از حجم کاری زیادی برخوردار هستند و به اتو پر قدرتی نیاز دارند. مخزن اب در این نوع اتو از سری آن جدا طراحی شده و همین امر کمک میکند تاهنگام اتو زدن پارچه از بخار مناسب و کافی برخوردار باشد و اتوکشی راحت تر و با کیفیت تر انجام شود.

اتو بخار مخزن دار

مزایای استفاده از اتو های کارگاهی مخزن دار

– کیفیت اتوکشی در این اتو ها بسیار بالا است.

– میزان بخار دهی اتو بخار مخزن دار کارگاهی بسیار مناسب و به اندازه ی کافی است.

– در پایان اتوکشی هیچگونه برقی بر روی لباس نمی افتد.

برای اتو کردن پارچه های ظریف و حساس مانند حریر و جین بسیار کاربرد دارد.

از کجا بخریم؟

میدانیم که محصولات برقی تقلبی  زیادی در بازار وجود دارد. بنابراین خرید از جای معتبر باعث می شود شما با جنس تقلبی رو به رو نشوید. امروزه خرید اینترنتی بسیار رایج است و از خانه و با زدن یک دکمه می تونید راحت تر خرید کنید. اما دغدغه ی اصلی پیدا کردن سایت مطمئن است. چرا که خرید اینترنتی مانند حضوری نیست و شما قبل از تحویل جنس تسویه میکنید و بعد از خرید جنس را می‌بینید. فروشگاه جاویدکالا سالهاست که در زمینه فروش لوازم برقی فعالیت میکند و بهترین کیفیت را همراه با ضمانت نامه معتبر در اختیار شما قرار می دهد.

محصولات مرتبط:

اتو پرسی

اتو مسافرتی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *