وبلاگ جاوید کالا
0

معرفی بهترین مارک های تلویزیون در بازار

 معرفی بهترین مارک تلویزیون
بازدید 8498

 معرفی بهترین مارک تلویزیون

یکی از دغدغه هایی که همواره در زمان خرید تلویزیون وجود دارد این است که بهترین مارک تلویزیون کدام است. پاسخ به این سوال راحت نبوده و لازم است که بررسی و تامل های جامعی صورت گیرد. امروزه شرکت های سازنده برندهای مختلف تلویزیون با یکدیگر رقابت کرده و همواره سعی در عرضه و ارائه بهترین و به روزترین محصولات را دارند. اما در چنین شرایطی چطور می توان فهمید که بهترین مارک تلویزیون چیست؟ برای یافتن پاسخ این سوال تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

بررسی بهترین مارک های تلویزیون موجود در بازار ایران

برای تصمیم گیری در خصوص بهترین مارک تلویزیون نیاز است تا یکسری خصوصیات را بررسی نموده و بر اساس مجموعه ای از مشخصات بهترین را انتخاب نماییم. یکی از منطقی ترین راه های انتخاب و خرید بهترین برند تلویزیون این است که علاوه بر بررسی سوابق فروش، خدمات پس از فروش ، دفترچه راهنمای تلویزیون را مطالعه نموده و بر اساس مشخصات موجود تصمیم بگیریم که کدام برند برای ما بهترین خواهد بود. در ادامه به بررسی تعدادی از برندهای موجود در بازار ایران می پردازیم.

برند تی سی ال TCL

برند تی سی ال یکی از برندهای عرضه  تولید شده توسط کشور چین و موجود در بازار می باشد  که بالغ بر  ۱۰‌ درصد از سهم بازار جهانی را از آن خود کرده است. این برند در سال های اخیر به وارد سبد خرید منازل شده  و پس از سامسونگ و ال جی در رده پایینتری از نظر فروش قرار دارد. این برند در رتبه دوم محبوبیت در آمریکا قرار داشته و در ایران با نمایندگی مادیران با قیمت مناسب و اقتصادی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.تلویزیون های برند تی سی ال به تلویزیون های اقتصادی مشهور بوده و دارای کیفیت و پردازش تصویر مناسبی هستند. سری ۵ و ۶ این محصول، اقتصادی ترین و بهترین گزینه ای هستند که می توانید خریداری نمایید.

تلویزیون های برند تی سی ال

برند دوو

شرکت دوو الکترونیک با بهره بردن از تجارب  و تکنولوژِ شرکت کره ای ،  تلویزیون  های نسل جدید و ال ای دی هوشمند را با طراحی  خاص تولید و عرضه کرده است. تلویزیون های دوو با ابتکار در طراحی و نوآوریهای روز دنیا ، تلویزیونهای خود را  در دو دسته هوشمند و غیرهوشمند تولید و ارائه نموده . یکی از پرفروش ترین های دوو، تلویزیون سه بعدی است. قیمت مناسب و هره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا، تلویزیون دوو را به عنوان یکی از موردپسندترین برندها در زمینه تولید و عرضه تلویزیون در بازر معرفی نموده است.

خرید تلویزیون دوو

بررسی برند هیمالیا

شرکت هیمالیا با بهره گیری از تخصص بالای خود در زمینه تولید لوازم خانگی و نیز تجربیات شرکت های چینی در زمینه تولید تجهیزات صوتی و تصویری سالیان زیادی است که اقدام به تولید تلویزیون نموده استو . این شرکت تلویزیونهای خود را ابتدا با نام تجاری پانارومیک و هیمالیا روانه بازار کرده است. در محصولات تلویزیون تولید شده توسط این کمپانی علاوه بر تاکید بر کیفیت بالای محصولات در تکنولوژیهای روز مانند تلویزیونهای هوشمند، قابلیت صدای دالبی ، اتصال به شبکه بیسیم و اینترنت ، کیفیت و وضوح بالای تصاویر و صدا ، طراحی زیبا ، تعبیه کنترلهای خاص که در صورت تمایل در برخی از محصولات آن امکان تبدیل به کیبورد را دارد . بهره برده است. با توجه به شرایط تحریمی حاکم بر جامعه این ششرکت با تنوع در تولید تلویزیون های خود سعی در دستیبابی به سهم عمده ای از بازار دارد.

برند سام الکترونیک

شرکت سام الکترونیک تولیدکننده تجهیزات صوتی و تصویری شرکت سامسونگ در ایران می باشد . این شرکت همواره محصولات با کیفیت و متتنوع را وارد بازار نموده است و مدل های تولید شده آن مورد  توجه مشتریان واقع شده است. تلویزیون های سام با به بهره گیری قابلیت هایی از قبیل تکنولوژی HDR، فناوری هوشمند Android TV، نمایش فیلم از روی حافظه خارجی، قابلیت ضبط تصاویر، پخش صدای به صورت دالبی، منعکس نمودن صدا به صورت هوشمند ، اسپیکرهای قدرتمند، قابلیت خروجی صدا جهت هدفون، پورت HDMI، پورت USB، امکان استفاده از شبکه بی سیم Wifi و تلتکست مورد پسند مشتریان و مصرف کنندگان واقع شده است

برند جی پلاس

جی پلاس یکی از مارک های تازه وارد در ایران بشمار می رود زیرا که از سال ۱۳۹۷ به طور رسمی به ایران وارد شده و به بازار عرضه شد. این تلویزیون ها به علت قیمت مناسب و کیفیت بالا در ایران به سرعت مشهور شدند.گرچه مارک جی پلاس به پای مارک های مشهور جهان نمی رسد، اما در ساخت این تلویزیون ها از بهترین مواد موجود استفاده شده و کیفیت قابل قبول این تلویزیون ها را فراهم نموده است. این شرکت به طور پیوسته مدل های جدید با امکانات بیشتر و دیزاین های جذاب و منحصر به فرد را ارائه می نماید. بزرگترین بازار فروش تلویزیون های جی پلاس ایران است زیرا که مطابق با سلیقه ایرانیان می باشد. عملکرد این تلویزیون در شدت نور بالا مناسب بوده و کیفیت تصویر را کاهش نمی دهد. تلویزیون های مارک حی پلاس در ایران با ضمانت معتبر گلدیران به فروش می رسند.

خرید تلویزیون جی پلاس

تلویزیون جی پلاس

بررسی برند ایکس ویژن

یکی از برندهایی که در زمینه تولید تلویزیون فعالیت می نماید، برند ایکس ویژن است که در ایران تحت نظر شرکت مادیران فعالیت خود را آغاز و ادامه می دهد. ایکس ویژن در ابتدا مونتاژ و گارانتی مانیتور های ال جی را عهده دار بود. اما پس از مدتی با عرضه تلویزیون های کوچک کار خود را در زمینه تولید تلویزیون آغاز کرد.از جمله بارزترین خصوصیات این برند می توان به کاربری آسان، کیفیت تصویر مناسب با قیمت، پردازش سریع، کیفیت صوتی خوب و قیمت مناسب و اقتصادی اشاره نمود. این مارک نمی تواند با برندهایی مانند سامسونگ و ال جی رقابت کند، اما در مقایسه با سایر همتایان خود دارای ویژگی های مثبت فراوانی است.

خرید تلویزیون ایکس ویژن

بررسی برند بست

تلویزیون های برند بست با برترین و به روزترین تکنولوژی های روز دنیا تولید می شوند. قیمت این مارک تلویزیون در ایران کاملا مناسب بوده و دارای طرفداران بسیار و فروش خوبی است.تلویزیون های این برند بسیار متنوع بوده و در انواع اندازه، طرح و اندازه تولید می شود. این مهم موجب شده تا طیف گسترده ای از نیازهای کاربران پوشش داده شود. این محصولات دارای پردازنده قدرتمندی بوده و تصاویری واضح را به نمایش می گذارند. کیفیت صوتی و تصویری این مارک نسبت به قیمت آن کاملا مناسب است.

برند سامسونگ

برند نام آشنا و معروف که اسم ان به گوش همه ما رسیده است برند  سامسونگ بوده که بهترین یرند تولید کننده تلویزیون و بزرگترین فروشنده آن در سراسر جهان می باشد. این شرکت تولید کننده لوازم الکترونیک متعلق به کره جنوبی از محبوبیت بسیاری برخوردار است و محبوبیت خود را به علت تولید و عرضه محصولات با کیفیت کسب نموده است. این شرکت طیف وسیعی از محصولات با کیفیت و قیمت های مختلف را ارائه می دهد و پاسخگوی نیاز اکثر کاربران است.این برند برخلاف رقبای خود از فناوری OLED استفاده ننموده و سعی در استفاده بهتر و بهینه از فناوری QLEDجهت ایجاد کنتراست مناسب و ایجاد تصاویر خیره کننده دارد و به طور موثری عملکردی موفق دارد. سامسونگ از جدیدترین قابلیت های موجود جهت هرچه بهتر نمودن محصولات خود استفاده می نماید.

بررسی برند ال جی

تلویزیون های برخوردار از فناوری OLED با ایجاد تصاویر خیره کننده تمامی نظرها را به خود جلب می نمایند. کمپانی ال جی پنل های OLED را برای خود و سایر رقبا ساخته و پس از سال ها مجددا این فناوری را احیا نموده است.بهترین مارک اولد موجود در بازار در حال حاضر متعلق به این برند است. مارک ال جی در سال ۲۰۲۱ تلویزیون های ۸۳ اینچی را ارائه نموده است که موجب شده تا هرچه بیشتر نیازهای کاربران به این محصولات را برطرف کند.

تلویزیون ال جی

جمع بندی

در این مقاله معرفی بهترین مارک تلویزیون تعدادی از برندهای تلویزیون موجود در بازار ایران که نام آن ها بیشتر از سایر برندها شنیده شده و در بازار ایران به راحتی خریداری می شوند را بررسی نمودیم. برای خرید بهترین برند تلویزیون بهتر است به نیاز خود توجه نمایید. برای مثال بررسی نمایید که تلویزیون مورد نیاز شما چه ویژگی هایی باید داشته باشد. آیا درگاه های ورودی و خروجی آن برای اتصال سایر دستگاه ها و نیز قابلیتهایی مانند اتصال به اینترنت ، هوشمند بودن و سایز مورد نیاز شماست و یا آن که قصد دارید تلویزیونی خریداری نمایید که صفحه نمایش مورد نظر شما از چه پنلی پشتیبانی نماید. بر اساس نیاز شما و هزینه ای که برای خرید تلویزیون می کنید، می توانید از میان برندهای موجود، تلویزیون مورد نظر خود را خریداری نمایید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *