وبلاگ جاوید کالا
0

معرفی بهترین مارک های ماشین ظرفشویی

معرفی بهترین مارک های ماشین ظرفشویی
بازدید 2736

با داشتن ماشین ظرفشویی دیگر لازم نیست ظرف های خود را با دست بشورید. میتوانید تمامی ظروف از گلدان گرفته تا کریستال های خود را با آن  بشورید و اب کمتری استفاده کنید. قطعا در خرید لوازم خانگی مانند ماشین ظرفشویی باید عواملی را که در انتخاب شما تاثیر دارد در نظر بگیرید. فروشگاه جاویدکالا در این مقاله قصد دارد با معرفی بهترین مارک های ماشین ظرفشویی راهنمای انتخاب شما باشد. ماشین ظرفشویی وسیله ای است برای تمیز کردن ظروف اشپزخانه که با برق کار میکند. نه تنها در خانه بلکه در رستوران ها نیز کاربرد دارد. ماشین ظرفشویی توسط یک خانم موفق به نام جوزفین کاکرن در سال 1886 اختراع شد. با باشید با معرفی بهترین مارک ماشین های ظرفشویی.

ماشین ظرفشویی چه مارکی خوبه؟

برای معرفی بهترین مارک ماشین ظرفشویی باید انتظارات خود را بشناسید، برند های گوناگونی در بازار وجوددارند که از کیفیت بالایی برخوردار هستند. بنابراین نیاز شما بسیار مهم است. در این قسمت تصمیم گرفتیم به نقد و برسی برند های محبوب ماشین ظرفشویی بپردازیم.

1-ماشین ظرفشویی مارک الجی:

قطعا الجی بهترین برند ماشین ظرفشویی در بازار است. یک برند کره ای که در زمینه ی تولید لوازم خانگی بسیار موفق بوده و یکی از بزرگترین شرکت های جهان محسوب می شود. این شرکت از سال 1947 شروع به فعالیت نموده و جایگاه ویژه ای را ازان خود کرده است.

ماشین ظرفشویی الجی مدل XD88W

این مدل ماشین ظرفشویی بهترین مدل ماشین ظرفشویی الجی است و امتیاز بالایی را کسب کرده است. مشخصات آن شامل موارد زیر می شود:

– ظرفیت 14 نفره

– وزن 33 کیلو گرم

+++A- رتبه ی انرژی

– انواع برنامه های شست و شو

– قابلیت اتصال به وای فای

– مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند

– سیستم بخارشور

و…….

معرفی بهترین مارک های ماشین ظرفشویی

2- ماشین ظرف شویی مارک بوش

بوش یک برند مطرح المانی است که محصولات خود را به سر تا سر جهان صادر میکند. یکی از بهترین مارک ها در تولید ماشین ظرفشویی و سایر لوازم خانگی است. تمامی محصولات این برند با گارانتی و ضمانت نامه در ایران به فروش میرسند.

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS67MW01B

این مدل بهترین و محبوب ترین مدل ماشین ظرفشویی بوش است. میزان رضایت این محصول بسیار بالا بوده و فروش زیادی داشته است. مشخصات این محصول شامل موارد زیر می شود.

– دارای 3 سبد است

– برخورداری از قابلیت شست و شوی خودکار

– شست و شوی ظروف حساس

– ظرفیت بالای 14 نفر

++A- رتبه ی انرژی

– وزن 60 کیلوگرم

3- ماشین ظرفشویی مارک سامسونگ

یکی دیگر از برند های قوی و محبوب سامسونگ است که در سال 1938 تاسیس شد. در تولید ماشین ظرفشویی بسیار موفق عمل کرده و سایر محصولات آن نیز کیفیت بالایی دارند.

 ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل D175

این مدل محبوب ترین مدل ماشین ظرفشویی سامسونگ است و ویژگی منحصر به فردی دارد در ادامه به معرفی مشخصات این ماشین ظرفشویی میپردازیم:

– ظرفیت 14 نفر

– وزن 46 کیلوگرم

– قابلیت شست و شوی هوشمند

– قابلیت شست و شوی سریع

– قدرتمند

– مجهز سیستم ضد عفونی کننده

و…..

4- ماشین ظرفشویی مارک یونیوا

شاید خیلی از شماها آشنایی زیادی با برند یونیوا نداشته باشید چراکه این برند از سال 2017 شروع به فعالیت کرده و از سابقه ی کمی برخوردار است. اما با بررسی نظرات جزو بهترین مارک های ماشین ظرفشویی ها قرار گرفته است.

ماشین ظرفشویی یونیوا مدل W60B1A401MA

یکی از بهترین ماشین ظرفشویی ها این مدل از برند یونیوا است که با سابقه ی کم  خود میزان رضایت بالایی دارد.با گارانتی 24 ماهه به فروش میرسد و مشخات ان شامل موارد زیر می شود:

– مجهز به قفل هوشمند

– برنامه های متنوع شست و شو

A+++- رتبه ی انرژی

 – بهینه در مصرف برق

5- ماشین ظرفشویی ایرانی مارک اسنوا

اسنوا یکی از محبوب ترین برند های ایرانی می باشد که در زمینه ی تولید لوازم برقی خانگی مانند یخچال، تلوزیون، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی و… فعالیت میکند. امروزه اسنوا انقدر پیشرفت کرده است که با برند های جهانی مقایسه می شود.

معرفی بهترین مارک های ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226W Clean Power

این ماشین ظرفشویی ایرانی بهترین مدل تولید شده توسط برند اسنوا است. از ویژگی های مثبت این ماشین ظرفشویی اسنوا میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

– ظرفیت 12 نفره

++A – مصرف انرژی

– در هربار شست وشو 144 عدد ظرف در خود جای می دهد

– قابلیت تغیر ارتفاع سبد ها

– برنامه ی متنوع شست و شو

و….

6- ماشین ظرفشویی ایرانی مارک پاکشوما

اولین برندی که در ماشین ظرفشویی های ایرانی بسیار محبوب شد و کیفیت بالایی دارد برند ماشین ظرفشویی پاکشوما است. این برند در سال 1354 تاسیس شد و در زمینه ی تولید لوازم خانگی با کیفیت معروف است.

معرفی بهترین مارک های ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-14304

این محصول بهترین ماشین ظرفشویی تولید شده توسط برند پاکشوما است و از قابلیت های بالایی برخوردار است. مشخصات این ماشین در زیر ذکر شده است:

– دارای قابلیت قفل کودک

– قابلیت شست و شو با نصف ظرفیت

– این ماشین ظرفشویی از نوع مبله است

A- دارای رتبه ی انرژی

و…..

7- ماشین ظرفشویی مارک زیرووات

 زیرووات برندی است که در زمینه ی تولید یخچال فریز، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی فعالیت دارد. یک برند ایتالیایی که در زمینه ی تولید لوازم خانگی بسیار موفق عمل کرده است.

ماشین ظرفشویی زیرووات مدل ZDM-3314

یکی دیگر از بهترین ماشین های ظرفشویی این مدل از برند زیرووات است که از آپشن های زیادی برخوردار است. همچنین توانسه رضایت مشتریان را به خود جلب کند. در ادامه به بررسی مشخصات این ماشین ظرفشویی میپردازیم:

– ظرفیت 14 نفره

– قابلیت برنامه های شست و شو متنوع

– قابلیت قفل کودک

A – رتبه انرژی

– وزن 46 کیلوگرم

– و….

کدوم ماشین ظرفشویی را بخرم؟

در رابطه با این سوال باید بگویم که ماشین های ظرفشویی در دو مدل رو میزی و ایستاده در برند ها و مدل های مختلف تولید می شوند. بهترین کار قبل خرید در نظر گرفتن بودجه و توجه به انتظارات و نیاز های خودتان است. ما در این مقاله سعی کردیم با معرفی بهترین مارک ماشین های ظرفشویی خرید را برای شما آسان تر کنیم.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *