وبلاگ جاوید کالا
0

معرفی ماشین لباسشویی کرال

معرفی ماشین لباسشویی کرال
بازدید 2558

معرفی لباسشویی کرال

حتما تا به حال اسم برند کرال به گوشتان خورده است و یا حتی در منزل وسیله ای برقی با این نام داشته اید. برند کرال سال هاست در زمینه تولید لوازم برقی خانگی فعالیت گسترده دارد.اما تعداد کمی از مردم راجع به برند کرال اطلاعات کاملی دارند و متاسفانه معرفی این برند میان مردم دارای ضعف تخصصی بوده است.فروشگاه جاویدکالا در این مقاله شما را با اصالت برند کرال و معرفی لباسشویی کرال همراهی می کند.

معرفی برند کرال

برند کرال جزء زیر مجموعه های شرکت پاکشوما می باشد، این شرکت نیز به همراه شرکت های بزرگ کره ای محصولات برقی چون ماشین لباسشویی اتومات و نیمه اتوماتیک، ماشین ظرفشویی ، یخچال و فریزر ، جارو برقی و… را تولید می کند.شعار برند کرال، (Coral of life) است و این شرکت از سال ۲۰۱۰ شروع به فعالیت و تولید محصولات برقی نموده است.تکنولوژی، طراحی، کیفیت، نوآوری همگی جزء فاکتور هایی است که باعث شده برند کرال در منزل ایرانی جای بگیرد.کیفیت عالی محصولات کرال دلیلی شده است تا بازار صادرات آن به کشور های همسایه بسیار داغ شود، کشور هایی چون عراق، تاجیکستان، پاکستان، آذربایجان، سودان و عربستان این محصول درجه یک را خریداری می کنند.برند کرال در سیستم مادرید و اتحادیه اروپا به ثبت رسیده و تمامی قطعات آن مونتاژ شده در شرکت لوازم خانگی پاکشوما می باشد و در کشور ایران تولید می شود.

لباسشویی کرال

کیفیت موتور لباسشویی کرال

از لحاظ کیفی برند کرال جایگاه ویژه ای میان محصولات مشابه دارد، موتور ماشین لباسشویی کرال توسط شرکتی کره ای و معروف با نام (MIDEA) که از سال ۱۹۶۸ تا کنون مشغول فعالیت می باشد ساخته شده است.همان طور که قبلا هم گفتیم دو برند پاکشوما و کرال قطعاتی یکسان دارند و تنها در نام تفاوت دارند، پاکشوما که سال هاست امتحان خود را در میان سایر محصولات ایرانی و خارجی پس داده است بنابراین کرال نیز کیفیتی مشابه دارد و خریداران از این بابت نگرانی نداشته باشند.فروشگاه لوازم خانگی جاویدکالا معرفی کننده تمامی برند های اصل ایرانی و خارجی با کیفیتی درجه یک است.پاکشوما و کرال هر دو برندی ساخت ایران هستند پس با خرید محصول ایرانی به چرخه صنعت کشور و افزایش اشتغال کمک کنید.

معرفی محصول

در این بخش از مقاله می خواهیم به تشریح ویژگی های ماشین لباسشویی کرال بپردازیم تا هنگام خرید با این محصول آشنا بوده و با اطمینان خرید کنید‌.لباسشویی کرال در مدل های متفاوت با ظرفیت هایی مناسب ساخته و عرضه می شود. مشتریان با توجه به نیاز خود و پرجمعیت و یا کم جمعیت بودن می توانند مدلی متناسب با نیاز خود خریداری کنند. موتور لباسشویی کرال، یونیورسال بوده و جزء بهترین موتور ها می باشد.به عنوان مثال لباسشویی کرال مدل TFW_28403 ظرفیتی ۸ کیلوگرمی دارد و ۱۶ برنامه شست و شو آن را هدایت می کند و همین باعث می شود هنگام شستن البسه های مختلف دچار مشکل نشوید.درب ماشین لباسشویی کرال به صورت ۱۸۰ درجه باز می شود و از لحاظ مصرف انرژی رتبه A+++ دارد.مخزن‌ پودر ماشین لباسشویی ظرفیتی جا دار دارد و همراه آن محفظه ای برای نرم کننده لباس نیز تعبیه شده است.طراحی شیک و مدرن لباسشویی کرال زیبایی آشپزخانه شما را دو چندان می کند، همین کیفیت عالی و کارایی مفید آن باعث شده تا مشتریان جذب این کالا شوند.

از برنامه های اصلی شست و شو لباس شویی کرال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شستن لباس کودک
  • البسه رنگی
  • روتختی و ملحفه
  • البسه ورزشی
  • شست و شو اقتصادی
  • البسه ضخیم

و…

لباسشویی کرال

تنظیمات لباسشویی کرال

نمای جلوی ماشین لباسشویی دارای یک سری تجهیزات است که شامل صفحه نمایش LED ،درجه تنظیم، مخزن پودر می شود. روی پنل LED می توانید تنظیمات مورد نظر خود را وارد کنید و درون مخزن پودر و یا مایع لباسشویی ریخته و درجه تنظیم دمای آب را نیز مشخص کنید طولی نمی کشد تا لباس های شما تمیز و بدون نیاز به اتو کشی خارج می شود.

لباسشویی کرال دارای شستن سریع و شستن با تاخیر نیز می باشد که در زمان و مصرف انرژی بسیار بهینه عمل می کند. برنامه شستن سریع لباس ها برای زمانی که عجله دارید و لباس هایتان زیاد کثیف نیست مناسب است. حتی زمانی که در منزل نیستید می توانید شستن با تاخیر را انتخاب کنید و نگرانی بابت لباس های چرک نداشته باشید.نوع موتور لباسشویی کرال یونیورسال با قدرت و کارایی بالا و مصرف انرژی کم است. توان آن ۱۴۰۰ دور در دقیقه بوده که بسته به نیاز کاربران می توان بین ۶۰۰ تا ۱۴۰۰ دور آن را تنظیم کرد و هر میزان که نیاز داشته باشید خشک کن را فعال کنید.

صدای لرزش لباسشویی بسیار ضعیف بوده و ۷۸ دسیبل می باشد و باعث آزار و آلودگی صوتی نمی شود.دمای آب ماشین لباسشویی بین ۲۰ تا ۹۰ درجه قابلیت تنظیم دارد و از امکانات ویژه آن می توان افزودن لباس حین شست و شو را ذکر کرد که بسیار کاربردی می باشد، زیرا زمانی که فراموش کرده اید لباسی را بشویید می توانید هنگام شست و شو آن را اضافه کنید.قفل کودک نیز که جزء جدایی ناپذیر و مهم وسایل برقی آشپزخانه می باشد با لباسشویی کرال همراه است و امنیت کودک شما را تضمین می کند.رنگ بندی محصولات کرال بسیار جذاب است، برای بانوانی که به رنگ سفید و یا مشکی علاقه دارند این محصول نیاز آن ها را برآورده کرده است.

لباسشویی کرال

قیمت ماشین لباسشویی کرال

فروشگاه های اینترنتی بسیاری وجود دارند که محصولات برقی آشپزخانه را به فروش می رسانند اما برای خرید این گونه محصولات اعتبار سایت فروش حرف اول را می زند. قیمت دقیقی را با توجه به نوسانات بازار و نرخ ارز نمی توان اعلام کرد اما فروشگاه جاویدکالا عرضه کننده برترین و معتبر ترین برند های ایرانی و خارجی، لباسشویی کرال را با بهترین قیمت و همراه با گواهی اصالت کالا در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

نکته مهم

هنگام خرید کلیه وسایل برقی آشپزخانه علاوه بر اطمینان از اصل بودن کالا به ضمانت نامه و گارانتی آن دقت کنید زیرا در صورت پیشامد هر گونه مشکل فنی و یا عیوب دستگاه شرکت سازنده هیچ مسئولیتی در قبال آن نمی پذیرد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *